Selling BTS Egg Tartes


Selling BTS Egg Tartes




The distribution industry is working hard to catch customers of generation MZ (Millennial + Z). "We will sell 'Bang & Bakers Egg Tart' set as early as dawn delivery from 26th to 4th of next month," an SSG official said on the 25th. It is a popular product on social networking services (SNS) with its so-called "BTS (BTS) egg tart."

Bang & Bakers is a bakery brand that applied for a trademark last year from BTS' agency, Hive. Since then, it has co-developed egg tart products with SPC Samlip and sold them only at Hive Insight, an offline retailer.

SSG Dotcom sells a box of egg tarts and two types of tea drinks for 14,800 won per day. SSG's plan for "Bang & Bakers Egg Tart" is aimed at introducing teenagers and 20s and 30s as new customers.

Hong Joon-pyo ssg, md strategy team said, “Egg tart that can buy offline sales to go in that it can conveniently get in the home delivery expected influx of new customers in the morning.”

E-Mart 24 will hold a second event after the customer's request for additional proceedings continued after the "stock lunch box" event, which gives a share of the stock, ended successfully.

An E-Mart 24 official said, "In consultation with Hana Financial Investment, we will increase the number of shares provided to 20,000 shares to hold the second event. We will sell stock lunch boxes for four days from the 28th to the 31st."

The lunch box that will be sold this time randomly includes coupons that can receive one of the shares of nine companies, including Samsung Electronics and Hyundai Motor. If customers sign up for Hana Financial Investment through coupon QR code, they can receive a share of the stock. When all 20,000 prepared shares are exhausted, the event will automatically end.

In the first event held by E-Mart 24 and Hana Financial Investment, the company decided to sell stock lunch boxes limitedly for four days, but all 20,000 were sold within three days of its launch.

이 글을 공유하기

댓글

Designed by JB FACTORY